Adobe Character Animator Cc 2018 1.1.1.11 Repack برنامج الرسوم المتحركه
Adobe Character Animator Cc 2018 1.1.1.11 Repack / 580 MB
هو تطبيق لشخصيات الرسوم المتحركة التي تسمح لك لتحريك الشخصيات المعبرة على أساس الكائنات الرسم الخاصة بك. أدوبي الأحرف أنيماتور يسمح لك لاستيراد العمل الإبداعي من أدوبي فوتوشوب أو أدوبي المصور وتحريك ذلك. أولا، تسجيل الفيديو باستخدام الكاميرا والميكروفون. بينما كنت اطلاق النار، أنيماتور حرف يكرر التعبير عن وجهك، ويزامن حركة الشفاه مع الكلام ويوفر فرصة للسيطرة الكاملة على جميع جوانب حركة الحرف. يمكنك تحريك الحرف الذي تلقيته من مؤلف آخر، أو تنشيط الكائنات الرسم الخاصة بك من فوتوشوب أو إلوستراتور. يمكنك حتى تسجيل السلوكيات الخاصة بك أو استخدام تلك الموجودة من مصادر أخرى.
الخصائص الرئيسية:
إنشاء كائن الرسم متعدد الطبقات للحرف. مع فوتوشوب أو إلوستراتور، قم بإنشاء مستند متعدد الطبقات يمثل العناصر الهيكلية للحرف (الرأس والعينين والفم والذراعين والساقين، وما إلى ذلك). إذا كنت قد أنشأت حرفا بالفعل، فانتقل إلى القسم التالي لمعرفة كيفية استيراد كائن رسم إلى أنيماتور الأحرف.
خلق دمية. في أنيماتور حرف، انقر فوق ملف> استيراد لتحديد ملف كائن رسم. يتم استيراد كائن الرسم المحدد، يتم إنشاء عرض دمية من الطبقات التي يتم عرضها في لوحة "المشروع". يحدد هيكل الكائن الرسومي في مستند فوتوشوب أو إلوستراتور بنية الدمية في أنيماتور الأحرف. بعض وظائف دمية يمكن أن تنتقل بين خيارات مختلفة أو بدائل (على سبيل المثال، أشكال مختلفة من الفم للحرف يمكن أن تكون طبقات منفصلة في الوثيقة). يمكنك إنشاء بنية المفاجئة ماريون مخصص، بما في ذلك بدائل، في أنيماتور الأحرف. لا تحتاج إلى تعديل كائن الرسم المصدر.
وضع دمية في المشهد. حدد دمية في لوحة المشروع، انقر فوق الزر إضافة إلى مشهد جديد لوضعه في المشهد الجديد. يتم فتح المشهد تلقائيا في لوحة "المشهد"، ويتم اختيار دمية المضافة حديثا في لوحة "الجدول الزمني". يحتوي المشهد على الدمى. عندما يفتح المشهد في لوحة المشهد، يمكنك تكوين الموقع الأصلي للدمى على المسرح، ومن ثم تحريك لهم على مر الزمن.
إدارة العرائس.انظر في شخصيتك في لوحة المشهد، حرك وجهك مسافة مريحة من كاميرا ويب (ولكن لجعلها تبدو كبيرة بما فيه الكفاية في دائرة على لوحة الكاميرا والميكروفون)، وتقبل تعبيرات الوجه محايدة، ثم انقر فوق تعيين الصحراء تشكل. تظهر نقاط التتبع الحمراء على الوجه. إذا كانت الدمى لها طبقات ذات أسماء خاصة (على سبيل المثال، "الرأس"، "العين اليسرى"، "الفم"، وما إلى ذلك)، فإنه يمكن السيطرة عليها من خلال تصوير تعبيرات الوجه المختلفة أمام كاميرا ويب. إذا كان قدم الدمى لديها أدلة مع أسماء خاصة، فإنها يمكن سحبها مع الماوس. دمية لديها خيارات السلوكية، والوظائف التي تسمح لك للسيطرة على حركتها، وتشوه، والمظهر وغيرها من الصفات. بالنسبة لبعض عناصر السلوك، يتم استخدام عناصر تحكم خارجية، على سبيل المثال كاميرا ويب أو إدخال باستخدام الصوت أو الماوس.
تكوين إعدادات السلوك. إذا كنت ترغب في منع تحجيم أو دوران رأس الحرف، والحد من قيم المعلمات رئيس مقياس كثافة ورئيس التحجيم لسلوك الوجه في لوحة الخصائص. حاول نقل الحرف أقرب إلى وسط المشهد عن طريق زيادة قيمة الموضع X لسلوك التحويل. اضغط باستمرار على المفتاح شيفت، وتغيير القيمة في وضع التمرير لزيادة الملعب للتغيير. تحتوي معظم عناصر السلوك على معلمات تسمح لك بتخصيص النتائج. الدمية الأصلية (تعريفها الرئيسي) ممثلة في لوحة "المشروع"، ويتم عرض حالاتها على المسرح. يتم استخدام قيم المعلمات للعبة الأصلية افتراضيا لجميع الحالات، ولكن يمكنك تجاوزها لكل منها بشكل فردي.
تسجيل الإجراءات.
في لوحة بروبيرتيز (خصائص)، انقر فوق الزر أكتيفات فور ريكوردينغ (الدائرة الحمراء) بجوار تتبع الماوس ومفاتيح لوحة المفاتيح لإلغاء تنشيطها.
اترك عناصر السلوك "الوجه" و "تزامن الشفاه" النشطة لتسجيل التغييرات أثناء التسجيل.
انقر على السجل الأحمر بو
Adobe Character Animator Cc 2018 1.1.1.11 Repack By Kpojiuk
Program version: 2018 1.1.1.11
Language: Russian, English and other
Treatment: not required (the installer is already treated)
System requirements:
Intel multi-core processor with support for 64-bit functions
Microsoft Windows 7 with Service Pack 1, Windows 8, Windows 8.1, or Windows 10
4 GB of RAM (8 GB recommended)
5 GB of free hard disk space; during installation, additional free space is required (the product can not be installed on removable flash memory devices)
Additional free disk space for the disk cache (10 GB recommended)
Display with a resolution of 1280x1080
System with OpenGL 2.0 support
QuickTime 7.6.6 software is required to use QuickTime functions
Optional: Adobe-certified video card for hardware acceleration of 3D visualization by ray tracing
Description: Character Animator is an application for animating characters that allows you to animate expressive characters based on your own graphic objects. Adobe Character Animator allows you to import creative work from Adobe Photoshop or Adobe Illustrator and animate it. First, record the video using the camera and microphone. While you are shooting, Character Animator repeats the expression of your face, synchronizes the movement of the lips with speech and provides an opportunity to fully control all aspects of the movement of the character. You can animate the character that you received from another author, or revitalize your own graphic objects from Photoshop or Illustrator. You can even record your own behaviors or use existing ones from other sources.
Main Features:
Create a multi-layer graphic object for the character. With Photoshop or Illustrator, create a multi-layer document that represents the structural elements of the character (head, eyes, mouth, arms, legs, etc.). If you have already created a character, go to the next section to learn how to import a graphic object into Character Animator.
Creating a puppet. In Character Animator, click File> Import to select a graphic object file. The selected graphic object is imported, a puppet view is created from its layers that is displayed in the "Project" panel. The structure of the graphic object in the Photoshop document or Illustrator defines the structure of the puppet in Character Animator. Some functions of the puppet can be switched between different options or substitutions (for example, different expressions of the mouth for the character can be separate layers in the document). You can create a custom marionette snap structure, including replacements, in Character Animator. You do not need to modify the source graphic object.
Place the puppet in the scene. Select the puppet in the Project panel, click the Add to new scene button to place it in the new scene. The scene is automatically opened in the "Scene" panel, and the newly added puppet is selected in the "Timeline" panel. The scene contains puppets. When the scene opens in the Scene panel, you can configure the original location of the puppets on the stage, and then animate them over time.
Managing the puppet.Look at your character in the Scene panel, move your face a comfortable distance from the webcam (but to make it appear large enough in the circle on the Camera and Microphone panel), accept a neutral facial expression, and then click Set Desert Pose. Red tracking points appear on the face. If the puppet had layers with special names (for example, "Head", "Left eye", "Mouth", etc.), it can be controlled by depicting different facial expressions in front of the webcam. If the puppet's feet have guides with special names, they can be dragged with the mouse. The puppet has behavioral options, functions that allow you to control its movement, deformation, appearance and other attributes. For some elements of behavior, external controls are used, for example a webcam or input using audio or a mouse.
Configure behavior settings. If you want to prevent scaling or rotation of the character's head, reduce the values of the parameters Head Scale Intensity and Head Scaling for face behavior in the Properties panel. Try moving the character closer to the center of the scene by increasing the value of Position X for the conversion behavior. Hold down the Shift key, changing the value in the scroll mode to increase the pitch of the change. Most behavior elements have parameters that allow you to customize the results. The original puppet (its main definition) is represented in the "Project" panel, and its instances are displayed on the stage. Parameter values for the original puppet are used by default for all instances, but you can override them for each of them individually.
Record actions.
In the Properties panel, click the Activate for Recording (red circle) button next to the mouse tracking and keyboard triggers to deactivate them.
Leave the "Face" and "Lip Synchronization" behavior elements active to record their changes while recording.
Click the red Record button at the bottom of the Scene panel and start your action (move your head, look around, blink, speak, perform other actions).
Press the Stop button to stop recording.
Active elements of behavior are marked with a red circle and red text.The track of the selected puppet is also activated for recording (the background of the name of the marionette is the title of the track on the left in the Timeline panel turns red), that is, the active elements of the behavior for the chosen puppet will be recorded. By selecting a puppet and thus activating it at the track level, you can record its actions on the stage. Actions are recorded as a double for the "Face" and "Lip Synchronization" behaviors. By default, the puppet track is collapsed, but you can determine when the action is recorded in time, along a light line along the bottom edge of the puppet track element panel. If you click the triangle to expand the marionette track, you can view the recorded duplicates for the active behavior elements. Since the microphone input was also turned on during recording,
Review the recorded material!
Click the Play button or the Space bar to view the entry.
When finished, click the Stop button (or the space bar), and then return to the beginning.
During playback, you can view the recorded dubbing. The current time indicator moves on the timeline during playback, but it can not be moved manually. After the second recording, a "duplicate" panel appears for the "mouse tracking" element (if the puppet track is unfolded), but an additional element of the audio track does not appear. If you play the timeline of the scene now, a combination of two entries will be displayed.
Export a puppet action record.
Select the scene in the Project panel, then adjust the duration of the scene to 10 seconds (or the time during which two duplicates were recorded) in the Properties panel.
Select File> Export> Scene, and then specify the name and location on the disk for this action.
The length of the scene, selected as a section in the Timeline panel, determines the number of exported frames. The recorded duplicates are exported as a set of PNG (with an alpha channel for compositions) and a WAV file for the recorded audio. The duration of the exported content is determined by the "Duration" parameter of the scene in the "Properties" panel.
Import records into After Effects.
In After Effects, select File> Scripts.
Choose File> Scripts, then choose New Composition from Character Animator.jsx entry.
Select the first PNG file in the exported record folder.
Review the composition to evaluate the results.
If you want to change the puppet, you can edit it in Character Animator, and the corresponding graphic objects change in Photoshop or Illustrator. Changes will be reflected in After Effects.
Whats New :
Adobe Character Animator Cc 2018 1.1.1.11 Repack By Kpojiuk
Features Of the Assembly:
Type: installation [x64]
Languages: multi, there is Russian
Treatment: conducted [patch-PAINTER]
Additional assembly features:
1. Installation in two clicks, you only need to disconnect the Internet connection (or use a firewall)
. 2. The application of the Creative Cloud does not litter the system - the minimum required from it
3. The program runs faster - use a master activator from Painter
4. All localization set, change using painter.ini in the program folder
5. use the original installer, problems with other products excluded
6. The possibility of selecting a location
No comments: